Predavanja

Superizborna godina. Ili: kako sam naučio da prestanem brinuti i zavolio cirkus

Superizborna godina. Ili: kako sam naučio da prestanem brinuti i zavolio cirkus
Darko Ivanović /The Badger Crew, Digital Den, Crna Gora/

Darko nam pruža posve balkanski pogled na političke kampanje u godini u kojoj dvije milijarde ljudi u 60 država izlazi na birališta. Ili: došli ti na glasanje Crnogorac, Srbin i Bosanac...

PrirodAI društvo
Manipuliranje istraživanjima javnog mnijenja – PR alat ili grijeh?

Manipuliranje istraživanjima javnog mnijenja – PR alat ili grijeh?
Ante Šalinović /IPSOS/

Kome PRičamo PRiče? - Izazovi stalnih migracija u novoj eri komunikacija

Kome PRičamo PRiče? - Izazovi stalnih migracija u novoj eri komunikacija
Nataša Pavlović Bujas /Blumen group, Srbija, IPRA/

Komunikacija pod mikroskopom: Kako PR uz pametne podatke mijenja svijet

Komunikacija pod mikroskopom: Kako PR uz pametne podatke mijenja svijet
Lea Skube /Presscut/

Spajajući tehnologiju umjetne inteligencije s istraživanjima javnog mnijenja, prezentacija pruža pregled naprednih rješenja za PR stručnjake. Korištenjem automatiziranih alata, pretraživih medijskih baza, automatskog sažimanja tekstova, analize društvenih mreža i detekcije događaja, PR stručnjaci mogu računati na relevantne podatke.

Ipak, iako tehnologija znatno ubrzava procese, ljudska stručnost ostaje presudna u tumačenju podataka i oblikovanju strateških komunikacijskih smjernica.

Etika u prirodnoj i umjetnoj inteligenciji