Razumijevanje ponašanja potrošača mu je i hobi i profesija. Motivacija, sklonosti i preferencije kupaca i korisnika, posebno one vezane za područje telekomunikacijskih, bankarskih i usluga koje pružaju mediji, kako klasični tako i digitalni, su mu u fokusu. Iskustvo je stekao radom u najvećim internacionalnim i regionalnim agencijama za istraživanje tržišta, te u Zagrebačkoj banci. Područjem percepcije reputacije kompanija u Hrvatskoj intenzivno se bavi zadnjih 5 godina, a sada ovaj projekt postupno kreće s primjenom u Sloveniji, te u Bosni i Hercegovini.
Magistar je znanosti iz područja psihologije, magistrirao na temu potrošačkih stilova odlučivanja na Odsjeku za psihologiju na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
Korporativna reputacija – najvažnija nematerijalna imovina tvrtke
Kakva je korporativna reputacija velikih hrvatskih tvrtki, koje su to njihove jake, a koje manje jake strane, te kako se one pozicioniraju u odnosu na velike inozemne igrače.
Istraživanje smo proveli u 6 sektora za više od 60 najvećih i najpoznatijih tvrtki koje posluju u Hrvatskoj.
Saznajte koji sektori i koje tvrtke su lideri po pitanju korporativne reputacije i što ih čini takvim iz perspektive građana RH.