Radionice & Co

TikTok u marketinške svrhe

TikTok u marketinške svrhe

Voditelj radionice, Dario Marčac, jedan od vodećih regionalnih TikTok kreatora i osnivač Crew-a, pružit će sudionicima uvid u korištenje TikToka za marketinške svrhe. Kroz ovu radionicu, Dario će podijeliti svoje stručno znanje o kreiranju učinkovitog i angažirajućeg sadržaja, razumijevanju algoritama TikToka, strategijama za privlačenje ciljane publike, te metodama za mjerenje uspješnosti marketinških kampanja na TikToku. Sudionici će imati priliku naučiti kako efikasno koristiti ovu platformu ne samo za promociju, već i kao sredstvo za izgradnju autentične veze s publikom, što je ključno u današnjem digitalnom okruženju.

 

 

 

Leadership workshop: Kako voditi timove u vrijeme big quita i quiet quittinga?

Leadership workshop: Kako voditi timove u vrijeme big quita i quiet quittinga?

U doba big quita i quiet quittinga, menadžeri igraju osobito važnu ulogu u zadržavanju zaposlenika pa onda i uspjehu organizacija. Uspješni menadžeri dobro vode svoje zaposlenike – prenose im važna znanja, razvijaju ih, motiviraju i upravljaju timskim procesima. Nasuprot tome, loši menadžeri zagorčavaju život svojim podređenima, donose loše odluke te uzrokuju financijske gubitke organizacijama za koje rade. Podaci znanstvenih istraživanja pokazuju da je barem polovica menadžera neuspješna u svom poslu, što rezultira njihovom ostavkom ili smjenom. Neuspjeh menadžera najčešće ne proizlazi iz nedovoljnih stručnih znanja ni manjka inteligencije, već upravo nedostatka kompetencija vođenja.

Tijekom ove radionice detaljno ćemo prikazati MENTOR model kompetencija vođenja koji je proizašao iz naših istraživanja.  Za pet kompetencija (motiviranje, razvoj, uspostava odnosa, donošenje oluka i timski rad) smatramo da su ključne za uspjeh u vodstvu, bez obzira na razinu hijerarhije u organizaciji i sektor poslovanja. U ovoj radionici dat ćemo praktične savjete kako ih mjeriti i unaprijediti u praksi upravljanja ljudskim potencijalima.

Etičnost u odnosima s javnošću – standard iznad trendova - rasprava o Hrvatskom etičkom kodeksu odnosa s javnošću

Etičnost u odnosima s javnošću – standard iznad trendova - rasprava o Hrvatskom etičkom kodeksu odnosa s javnošću

Cilj je okupiti predstavnike struke odnosa s javnošću, članove Hrvatske udruge za odnose s javnošću, studente i profesore te druge zainteresirane javnosti, kako bi se kroz interaktivnu raspravu predstavili standardi etičnosti struke obuhvaćeni novim Hrvatskim etičkim kodeksom odnosa s javnošću (https://www.huoj.hr/poziv-na-javnu-raspravu-hrvatski-eticki-kodeks-odnosa-s-javnoscu/) 

Riječ je o dokumentu koji postavlja etičke norme i načela profesionalnog rada stručnjaka za odnose s javnošću, a koji je, nakon punih deset godina, u novom sazivu Suda časti revidiran i nadopunjen, kako bi odgovorio na suvremene trendove i promjene u komunikacijskog industriji, kao i na sve bržu digitalnu transformaciju društva i gospodarstva. 

Prioriteti budućnosti, 1. dio

Prioriteti budućnosti, 1. dio

Radionice Prioriteti budućnosti 1. i 2. dio namjenjene su istim sudionicima.

1. dio obradit će misaone kvalifikacije, serijacije, upotrebu fonetskog jezika. Na programu je u subotu, 2. prosinca u 10 sati.

2. dio radionice Prioriteti budućnosti obrađuje razvoj divergentnog mišljenja i kreativnosti. Na programu je u subotu, 2. prosinca u 12 sati

 

Prioriteti budućnosti, 2.dio

Prioriteti budućnosti, 2.dio

Radionice Prioriteti budućnosti 1. i 2. dio namjenjene su istim sudionicima.

1. dio obradit će misaone kvalifikacije, serijacije, upotrebu fonetskog jezika.

2. dio radionice Prioriteti budućnosti obrađuje razvoj divergentnog mišljenja i kreativnosti. 

Političari na društvenim mrežama

Političari na društvenim mrežama

 Društvene su mreže važan komunikacijski kanal koji političarima omogućava izravan kontakt s publikom.

Međutim, koliko ga političari dobro koriste? Dopiru li i kako do svojih glasača? Kako različita obilježja diskursa društvenih mreža utječu na stvaranje slike političara u javnosti? Na ova i mnoga druga pitanja pokušat ćemo odgovoriti na radionici Političari na društvenim mrežama. Sudionici će imati priliku provjeriti koliko su sami svjesni političke komunikacije na društvenim mrežama, analizirati objave i komunikacijske strategije političara te naučiti kako uspješno čitati (i pisati) političke objave.