Ante Šalinović /IPSOS/

IPSOS Ante Šalinović /IPSOS/

Istraživanjem medija, javnog mnijenja i tržišta bavi se više od 20 godina. Vodio je razvoj većeg broja istraživačkih projekta i alata koji su postali tržišni standard za analizu medija i ciljnih skupina u Hrvatskoj i regiji – MEDIApuls, BRANDpuls i Dotmetrics.

U pripremi i evaluaciji uspješnosti PR kampanja kroz istraživanja i analize surađuje s većim brojem oglašivača i PR agencija. Član je Organizacijskog odbora Effie Hrvatska s višegodišnjim iskustvom žiriranja na natjecanjima Effie Hrvatska i Effie Europe, strukovnih nagrada za najefikasnije marketinške kampanje.

Manipuliranje istraživanjima javnog mnijenja – PR alat ili grijeh?

Ulazimo u superizbornu godinu, idealan trenutak za manipuliranje istraživanjima javnog mnijenja.

Radi li se to? Tko radi? Kako radi? Što se time postiže? Tko je za to kriv (ili zaslužan)?

Ajmo otvoreno razgovarati o tome! Ali bez rukavica, molim.