Mediji u novom vremenu. Kako preživjeti?

Mediji u novom vremenu. Kako preživjeti?

Prodaja tiskanih medijima godina je u stalnom padu, sadržaj na internetu je do prije godinu dana bio potpuno besplatan, a sada je velikim dijelom i dalje besplatan, oglašivački budžeti se smanjuju, mediji imaju konkurenciju koja nije samo medijska.

Kako su se sve ove činjenice odrazile na rad medija, kakva je njihova perspektiva i što je za medije održivi način poslovanja?

Istovremeno mediji se suočavaju s padom povjerenja čitatelja, kako se bore s time? Kakav je utjecaj društvenih mreža na poslovanje i povjerenje u medije? Gdje mediji nalaze prostor za sebe? Koliko su hrvatski čitatelji spremni platiti sadržaj? Kakvi su planovi za dalje? Što nosi budućnost, koji će biti omjer dostupnog besplatnog i plaćenog sadržaja?  Koji su to sve novi formati financiranja i novi izvori prihoda? Postoji li uopće besplatni prostor u medijima?

Cilj panela je saznati iz prve ruke koji je to održivi model poslovanja medija. U proteklih 10-ak godina mediji se kontinuirano prilagođavaju, inoviraju, pronalaze nove izvode prihoda. Koji je to model i pristup poslovanju koji daje dugoročnu stabilnost?

PANELISTI: Anamaria Todorić