Dobar, loš, zao – native oglašavanje u 2022. powered by IAB Croatia

Dobar, loš, zao – native oglašavanje u 2022. powered by IAB Croatia

Interes za native oglašavanje je u porastu – ali zašto sada? Kako je native evoluirao za suvremenog oglašivača? IAB Croatia organizator je ovog panela, u kojemu će stručnjaci lokalne industrije baviti pitanjima što native oglašavanje znači danas i kako ga oglašivači i njihove agencije koriste u 2022.

Native oglašavanje jedan je od najčešće korištenih oblika oglašavanja. Od svog začetka, nastavio je rasti na važnosti, a u povijesti digitalnog oglašavanja ni jedan format nije imao veći utjecaj ili engagement i učinkovitu statistiku temeljenu na metrici.

 Upravo je zato IAB Croatia, domaća podružnica globalnog Interactive Advertising Buroa koja okuplja svjetske lidere iz područja digitalnog oglašavanja i interaktivnog marketinga, oformio radnu skupinu za native oglašavanje koja će kroz smjernice dobre prakse pružiti ažurne informacije o formatima, položajima i najboljim modelima. Cilj je smjernica osigurati kupcima učinkovitu realizaciju kampanja te istražiti ulogu nativea kao ključa za rast u drugim digitalnim kanalima kao što su eCommerce, CTV i DOOH.

 Uz nadolazeću objavu IAB-ovih smjernica i porast interesa za native oglašavanje koje konstantno evoluira, ne propustite pridružiti se ovom panelu koji će moderirati član Uprave HURA-e i IAB-a Croatia Vanja Bertalan (Human), uz IAB članove Alinu Radusin (Wiener osiguranje), člana Suda časti HURA-e i radne skupine pri IAB Croatia za native oglašavanje Nevena Jacmenovića (Nivas) i Ines Rukljač (tportal).

PANELISTI: Alina Radusin, Ines Rukljač, Neven Jacmenovića