Koliko ta komunikacija stvarno vrijedi?

Koliko ta komunikacija stvarno vrijedi?

Ante Šalinović

Blasfemični AVE, Barcelona, svaki brend svoju mjeru ima, reporting, dokazivanje, ukazivanje, objašnjavanje… - ali koliko dosita znamo i razumijemo što smo s komunikacijom napravili?

Blasfemični AVE, Barcelona, svaki brend svoju mjeru ima, reporting, dokazivanje, ukazivanje, objašnjavanje… - ali koliko dosita znamo i razumijemo što smo s komunikacijom napravili? Posao nam je da gradimo svjesnost (awareness), mijenjamo stav i ponašanje. Ali znamo li to izmjeriti, i još važnije, znamo li rastumačiti što smo izmjerili? Predavanje o tome koja istraživanja postoje, koja su najadekvatnija za mjerenje uspješnosti PR kampanja, mjere li to PR-ovci uopće, kako se mjeri javno mnijenje i štošta drugog vezanog uz razumijevanje konteksta i mjerenje raspoloženja društva ispričat će nam Ante Šalinović.ca.