Komunikatori se danas suočavaju s paradoksom: komunikacije nikada nisu bile važnije za uspjeh tvrtke, ali sa zahtjevnijim dionicima, nižim razinama povjerenja i promjenjivim regulatornim krajolikom, nikada se nisu suočile s tolikim nadzorom. Iz svog iskustva u vođenju intervjua i anketa diljem svijeta s ključnim kreatorima mišljenja, regulatorima, zaposlenicima i širom javnošću, Matt Carter će podijeliti ono što je naučio o najučinkovitijem načinu stvaranja vjerodostojne komunikacije.
Živimo u zanimljivim vremenima, koja se mogu usporediti s 15. i 16. stoljećem kada je pokretni tisak stvorio literarni svijet u koji smo se rodili.
Pretvorili smo se u društvo hipernarcisizma (”ja prvi”), hiper demokracije (”moje mišljenje je bitno i vrijedi koliko bilo čije”) i hiperpotrošnje (”hoću sve i hoću odmah”). Uspješno komuniciranje je sve manje vjerojatno. Zato potreba za njim raste, a s time i potražnja za odnosima s javnošću.
Kako se istaknuti u moru influencer kampanja
U ovom kratkom i jednostavnom formatu saznajte sve tajne influencer marketinga! Potražite odgovore na pitanja: Kako lansirati uspješnu influencer kampanju? Kako izvući maksimum iz skromnog budžeta? Što je provjereno top, a što flop? Kako mjeriti uspješnost kampanje i povrat na investiciju?
Kako brendirati zemlju i ostati autentičan? Pa, Anne Marie Brady, voditeljica brenda Norveške, ima odgovore, a sve tajne otkriva u svom predavanju!
Dotaknut će se nekih velikih pitanja: Mogu li se i kako vlada i industrija udružiti kako bi brendirali ne samo posao, već i cijelu naciju? Kako doseći marketinške ciljeve zadržavajući svoju komunikaciju stvarnom i iskrenom? Koja je svrha brendiranja Norveške i koju ulogu u tom procesu igra održivost? Što je potrebno za pokretanje ovih procesa?
Anne Marie će to sve razložiti. Objasnit će kako Norveška podiže uloge u toj tijesnoj utrci za vidljivošću i zašto ulaganje napora u digitalni prostor predstavlja pravu promjenu igre. Vjerujte nam, nećete htjeti propustiti ovo. Pridružite nam se na njenom predavanju i pripremite se za protresanje svog brendiranja!
Svijet je to gdje se priče kombiniraju s podacima, a priopćenja za medije nastaju u suživotu s algoritamima. Predavanje nas vodi iza buzz-a o AI-u i propitkuje utjecaj tehnologije na odnose s javnošću. Saznajte kako AI mijenja komunikacijske i marketinške kampanje te kako kombinacija ljudske kreativnosti i točnosti AI-a mijenja svijet PR-a.
Kreativnost, empatija i komunikacija su ključni elementi koji oblikuju našu svakodnevicu na mnogo načina. Ove tri karakteristike su međusobno povezane i igraju važnu ulogu u našem životu.
Kreativnost je sposobnost da generišemo nove ideje, perspektive i rešenja. Ona nam omogućava da razmišljamo izvan okvira i da se nosimo sa izazovima na inovativan način. Kada smo kreativni, otvaramo vrata novim mogućnostima i pomažemo da svet postane bolje mesto.
Empatija je naša sposobnost da razumemo tuđa osećanja i perspektive. Ona nam omogućava da se povežemo sa drugima na dublji nivo, da razvijemo saosećanje i razumemo njihove potrebe. Empatija je ključna za izgradnju zdravih odnosa, kako u porodici, prijateljstvima, tako i na poslu.
Komunikacija je esencijalni alat koji koristimo svakodnevno kako bismo preneli svoje misli, ideje i osećanja drugima. Dobra komunikacija nam omogućava da se izrazimo jasno i efektivno, ali takođe nam omogućava da bolje razumemo druge ljude. Slušanje i iskazivanje poštovanja prema tuđim stavovima su ključni elementi dobre komunikacije. Kroz komunikaciju gradimo odnose, rešavamo konflikte i razmenjujemo znanje.
Kreativnost, empatija i komunikacija imaju ogroman uticaj na našu svakodnevicu. One oblikuju naše odnose, naš radni i privatni život, kao i našu sposobnost da se nosimo s izazovima i da pronađemo rešenja.
U trenutku kada smo bombardirani informacijama, dezinformacijama, misinformacijama i tehnološkim progresom kao nikada do sada, vrijeme je da preuzmemo stvari u svoje ruke. Svatko od nas ima tajni alat kojim može odrediti daljnji tok - ne samo informacije, već i percepcije o njoj.
Na osnovu čega biraš svoje riječi? Što dijeliš na društvenima mrežama? Znaš li za koga i s kim radiš? Imaš li uopće svoj kompas?
Održivost nije samo trend, niti nešto apstraktno bez mjerljivih pokazatelja. Zahtjevi za tvrtke proizašli iz EU Zelenog plana su vrlo konkretni, a investitori, kupci i potencijalni zaposlenici tvrtku sve više procjenjuju po doprinosu održivosti. Kako bismo pomogli tvrtkama da lakše prate svoje ESG rezultate i unaprijede svoje poslovanje, HGK je izradila prvi hrvatski ESG rating – ocjenu koja se dodjeljuje organizaciji temeljem njenog pristupa okoliša, društvu i usvojenim praksama upravljanja (”Enviromental, Social, Governance“).
“Neka bude što biti ne može” je unutrašnji monolog Ivanovića pretvoren u sagu o neuspjehu kao glavnom pogonskom gorivu za, pa…uspjeh.
Komunikacija je kod Ivanovića sredstvo za prevazilaženje problema, otklanjanje barijera i brigu o zaposljenima.
Sam kaže da će probati da u 45 minuta utisne dvije poslovne nuklearne bombe, tri komunikaciona cunamija i jedan blagi marketinski armagedon koji ga je i doveo do mjesta na kom je danas: stage na KOMferenciji.
Utjecaj na narativ: Veza između ekonomske moći Pekinga i medijskog megafona
Narodna Republika Kina (NR Kina) je gospodarska sila: drugo najveće globalno gospodarstvo i najveći svjetski bilateralni vjerovnik u financiranju prekomorskih razvojnih projekata. Paralelno s tim, tijekom posljednjeg desetljeća, kineska vlada mobilizirala je impresivan niz vladinih agencija, medijskih kuća i obrazovnih institucija u zemlji i inozemstvu kao megafon koji će svijetu ispričati priču o Kini. U ovom će govoru Samantha Custer dešifrirati kako NR Kina sinkronizira moć svojih ekonomskih, informacijskih i alata javne diplomacije kako bi utjecala na strane čelnike i javnost kako bi postigla svoje ciljeve.
Bavim se savjetovanjem u izradi strategija i upravljanju organizacijama javnog sektora.
Lanac između strateške analize, traženja istina i izrade odogovarajućih strategija se nadovezuje sa sadržajem, procesima i alatima komunikacije i uključenjem svih dionika u provedbi. Da li komunikacija ili njen output utječu na strategiju ili je strategija samo podloga za komunikaciju? Trebamo li strategiju prilagoditi onome što će se i kako komunicirati odnosno outputu komunikacije?