Predavanja

Authentic communications – how to tell a credible story about your brand

Authentic communications – how to tell a credible story about your brand
Matt Carter /Message House/

Komunikatori se danas suočavaju s paradoksom: komunikacije nikada nisu bile važnije za uspjeh tvrtke, ali sa zahtjevnijim dionicima, nižim razinama povjerenja i promjenjivim regulatornim krajolikom, nikada se nisu suočile s tolikim nadzorom. Iz svog iskustva u vođenju intervjua i anketa diljem svijeta s ključnim kreatorima mišljenja, regulatorima, zaposlenicima i širom javnošću, Matt Carter će podijeliti ono što je naučio o najučinkovitijem načinu stvaranja vjerodostojne komunikacije.

Živimo u zanimljivim vremenima

Živimo u zanimljivim vremenima
dr. sc. Dejan Verčič /Sveučilište u Ljubljani , Herman & partnerji, Slovenija/

Živimo u zanimljivim vremenima, koja se mogu usporediti s 15. i 16. stoljećem kada je pokretni tisak stvorio literarni svijet u koji smo se rodili.

Pretvorili smo se u društvo hipernarcisizma (”ja prvi”), hiper demokracije (”moje mišljenje je bitno i vrijedi koliko bilo čije”) i hiperpotrošnje (”hoću sve i hoću odmah”). Uspješno komuniciranje je sve manje vjerojatno. Zato potreba za njim raste, a s time i potražnja za odnosima s javnošću.

Kako se istaknuti u moru influencer kampanja

Kako se istaknuti u moru influencer kampanja
Štefica Škarika /Dialog komunikacije/

Kako se istaknuti u moru influencer kampanja

U ovom kratkom i jednostavnom formatu saznajte sve tajne influencer marketinga! Potražite odgovore na pitanja: Kako lansirati uspješnu influencer kampanju? Kako izvući maksimum iz skromnog budžeta? Što je provjereno top, a što flop? Kako mjeriti uspješnost kampanje i povrat na investiciju? 

Authentic nation branding - Norway/Autentičnost u brendiranju nacije - Norveška

Authentic nation branding - Norway/Autentičnost u brendiranju nacije - Norveška
Anne Marie Brady /Brand Norway/

Kako brendirati zemlju i ostati autentičan? Pa, Anne Marie Brady, voditeljica brenda Norveške, ima odgovore, a sve tajne otkriva u svom predavanju!

Dotaknut će se nekih velikih pitanja: Mogu li se i kako vlada i industrija udružiti kako bi brendirali ne samo posao, već i cijelu naciju? Kako doseći marketinške ciljeve zadržavajući svoju komunikaciju stvarnom i iskrenom? Koja je svrha brendiranja Norveške i koju ulogu u tom procesu igra održivost? Što je potrebno za pokretanje ovih procesa?

 Anne Marie će to sve razložiti. Objasnit će kako Norveška podiže uloge u toj tijesnoj utrci za vidljivošću i zašto ulaganje napora u digitalni prostor predstavlja pravu promjenu igre. Vjerujte nam, nećete htjeti propustiti ovo. Pridružite nam se na njenom predavanju i pripremite se za protresanje svog brendiranja!

Blending narratives with algorithms

Blending narratives with algorithms
Ivan Biošić /Reborn Communications Ltd./

Svijet je to gdje se priče kombiniraju s podacima, a priopćenja za medije nastaju u suživotu s algoritamima. Predavanje nas vodi iza buzz-a o AI-u i propitkuje utjecaj tehnologije na odnose s javnošću. Saznajte kako AI mijenja komunikacijske i marketinške kampanje te kako kombinacija ljudske kreativnosti i točnosti AI-a mijenja svijet PR-a.

Umjetnost povezivanja: Kako kreativnost, empatija i komunikacija oblikuju našu svakodnevicu

Umjetnost povezivanja: Kako kreativnost, empatija i komunikacija oblikuju našu svakodnevicu
dr. sc. Ranko Rajović /stručnjak, edukator, autor/

Kreativnost, empatija i komunikacija su ključni elementi koji oblikuju našu svakodnevicu na mnogo načina. Ove tri karakteristike su međusobno povezane i igraju važnu ulogu u našem životu.

Kreativnost je sposobnost da generišemo nove ideje, perspektive i rešenja. Ona nam omogućava da razmišljamo izvan okvira i da se nosimo sa izazovima na inovativan način. Kada smo kreativni, otvaramo vrata novim mogućnostima i pomažemo da svet postane bolje mesto.

Empatija je naša sposobnost da razumemo tuđa osećanja i perspektive. Ona nam omogućava da se povežemo sa drugima na dublji nivo, da razvijemo saosećanje i razumemo njihove potrebe. Empatija je ključna za izgradnju zdravih odnosa, kako u porodici, prijateljstvima, tako i na poslu. 

Komunikacija je esencijalni alat koji koristimo svakodnevno kako bismo preneli svoje misli, ideje i osećanja drugima. Dobra komunikacija nam omogućava da se izrazimo jasno i efektivno, ali takođe nam omogućava da bolje razumemo druge ljude. Slušanje i iskazivanje poštovanja prema tuđim stavovima su ključni elementi dobre komunikacije. Kroz komunikaciju gradimo odnose, rešavamo konflikte i razmenjujemo znanje.

Kreativnost, empatija i komunikacija imaju ogroman uticaj na našu svakodnevicu. One oblikuju naše odnose, naš radni i privatni život, kao i našu sposobnost da se nosimo s izazovima i da pronađemo rešenja.

Istina: temelj, krov ili samo fensi fasada?

Istina: temelj, krov ili samo fensi fasada?
Larisa Halilović

U trenutku kada smo bombardirani informacijama, dezinformacijama, misinformacijama i tehnološkim progresom kao nikada do sada, vrijeme je da preuzmemo stvari u svoje ruke.  Svatko od nas ima tajni alat kojim može odrediti daljnji tok - ne samo informacije, već i percepcije o njoj. 

Na osnovu čega biraš svoje riječi? Što dijeliš na društvenima mrežama? Znaš li za koga i s kim radiš?  Imaš li uopće svoj kompas?

ESG rating – zašto je važan?

ESG rating – zašto je važan?
Adriana Grzunov /Hrvatska gospodarska komora/

Održivost nije samo trend, niti nešto apstraktno bez mjerljivih pokazatelja. Zahtjevi za tvrtke proizašli iz EU Zelenog plana su vrlo konkretni, a investitori, kupci i potencijalni zaposlenici tvrtku sve više procjenjuju po doprinosu održivosti. Kako bismo pomogli tvrtkama da lakše prate svoje ESG rezultate  i unaprijede svoje poslovanje, HGK je izradila prvi hrvatski ESG rating – ocjenu koja se dodjeljuje organizaciji temeljem njenog pristupa okoliša, društvu i usvojenim praksama upravljanja (”Enviromental, Social, Governance“).

“Neka bude što biti ne može” - From startup to fuckup and back

“Neka bude što biti ne može” - From startup to fuckup and back
Darko Ivanović /The Badger Crew, Digital Den, Crna Gora/

“Neka bude što biti ne može” je unutrašnji monolog Ivanovića pretvoren u sagu o neuspjehu kao glavnom pogonskom gorivu za, pa…uspjeh.

Komunikacija je kod Ivanovića sredstvo za prevazilaženje problema, otklanjanje barijera i brigu o zaposljenima. 

Sam kaže da će probati da u 45 minuta utisne dvije poslovne nuklearne bombe, tri komunikaciona cunamija i jedan blagi marketinski armagedon koji ga je i doveo do mjesta na kom je danas: stage na KOMferenciji. 

Manipuliranje istraživanjima javnog mnijenja – PR alat ili grijeh?

Manipuliranje istraživanjima javnog mnijenja – PR alat ili grijeh?
Ante Šalinović /IPSOS/

Ulazimo u superizbornu godinu, idealan trenutak za manipuliranje istraživanjima javnog mnijenja.

Radi li se to? Tko radi? Kako radi? Što se time postiže? Tko je za to kriv (ili zaslužan)?

Ajmo otvoreno razgovarati o tome! Ali bez rukavica, molim.

Influencing the Narrative: The Nexus Between Beijing's Economic Power and Media Megaphone

Influencing the Narrative: The Nexus Between Beijing's Economic Power and Media Megaphone
Samantha Custer /AidData, USA/

Utjecaj na narativ: Veza između ekonomske moći Pekinga i medijskog megafona

Narodna Republika Kina (NR Kina) je gospodarska sila: drugo najveće globalno gospodarstvo i najveći svjetski bilateralni vjerovnik u financiranju prekomorskih razvojnih projekata. Paralelno s tim, tijekom posljednjeg desetljeća, kineska vlada mobilizirala je impresivan niz vladinih agencija, medijskih kuća i obrazovnih institucija u zemlji i inozemstvu kao megafon koji će svijetu ispričati priču o Kini. U ovom će govoru Samantha Custer dešifrirati kako NR Kina sinkronizira moć svojih ekonomskih, informacijskih i alata javne diplomacije kako bi utjecala na strane čelnike i javnost kako bi postigla svoje ciljeve.

Boji li se PR istine iz strateških analiza ili se stratezi boje komunikacije

Boji li se PR istine iz strateških analiza ili se stratezi boje komunikacije
Denis Petrović /Vienna Communications GmbH, Austrija/

Bavim se savjetovanjem u izradi strategija i upravljanju organizacijama javnog sektora.

Lanac između strateške analize, traženja istina i izrade odogovarajućih strategija se nadovezuje sa sadržajem, procesima i alatima komunikacije i uključenjem svih dionika u provedbi. Da li komunikacija ili njen output utječu na strategiju ili je strategija samo podloga za komunikaciju? Trebamo li strategiju prilagoditi onome što će se i kako komunicirati odnosno outputu komunikacije?