Vanja Prahić

Head of Social, agencija 404 Vanja Prahić

Društvene mreže izazvale su revoluciju u načinu kako prenosimo poruke. Biti dio tog svijeta veliki je izazov, ali i prilika.

Social svijet počeo je otkrivati 2012. godine u korisničkoj podršci Hrvatskog Telekoma. Nakon diplome na FPZG-u, gotovo šest godina proveo je u medijima brinući o prisutnosti brendova 24 sata na društvenim mrežama.

Novi izazov pronašao je u agencijskom svijetu, gdje je trenutačno Head of Social u agenciji 404.


Društvene mreže izazvale su revoluciju u načinu kako prenosimo poruke. Biti dio tog svijeta veliki je izazov, ali i prilika.

 

We're here to SOCIALize!

Edukacija koja se ne propušta!

Pod vodstvom Vanje Prahića, Head of Sociala u agenciji 404, proširit ćete svoje znanje kako postaviti strategiju brenda  i kako kvalitetno voditi komunikaciju o proizvodu na društvenim mrežama.

Neke od tema koje ćemo otvoriti: Facebook – zašto inzistira na grupama, kako funkcionira za brend awareness?

Instagram bez lajkova – kako dalje? Snapchat i TikTok – kome se okreću generacija Z i oglašivači? te mnoge druge teme.