Nina Pološki Vokić

Profesorica upravljanja ljudskim resursima, Ekonomski fakultet u Zagrebu Nina Pološki Vokić

Redovita je profesorica menadžmenta, menadžerskih vještina i upravljanja ljudskim potencijalima na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Od 2011. godine na Ekonomskom sveučilištu u Beču (WU-Wien) predaje kolegij International human resource management.

 

Koautorica je sveučilišnih udžbenika Temelji menadžmenta i Suvremeni menadžment, sveučilišnog priručnika Priručnik za metodologiju istraživačkog rada i zbirne autorske knjige Koraci uspješnog organiziranja, suurednica triju znanstvenih publikacija te autorica više od 20 poglavlja u knjigama i više od 60 znanstvenih radova.

 

Sudjelovala je na više domaćih i međunarodnih znanstvenih projekata, od kojih se ističe projekt Međunarodno komparativno istraživanje organizacijskih politika i praksi upravljanja ljudskim potencijalima, međunarodne mreže istraživača CRANET.

 

Suvoditeljica je interdisciplinarnoga sveučilišnoga poslijediplomskog studija Upravljanje ljudskim potencijalima.

Employer branding - who´s in charge?

Danas se svi bave employer brandingom. No, „pravim“ employer brandingom se zapravo ne bavi gotovo nitko.

Privlačenje i zadržavanje najboljih zaposlenika sve je teže. Uspješne organizacije znaju da je ulaganje u marku poslodavca nužno. No često je to ulaganje samo deklarativno.

 

Marka poslodavca dio je interne kulture organizacije i ovisi o tome na koji način zaposlenici doživljavaju i prenose vrijednost marke unutar i van organizacije. Upravljanje ljudskim potencijalima, marketing i korporativne komunikacije svojataju područje.

 

Tri profesorice (upravljanja ljudskim potencijalima, marketinga i korporativnih komunikacija) govorit će o tome što je employer branding i kome zapravo pripada. I kako s riječi prijeći na djela.