U protekle tri godine, hrvatskim medijskim prostorom snažno je odjeknulo nekoliko kampanja koje su mobilizirale širu javnost. „Nešto zbilja važno”, „7 maratona u 7 dana”, „Kaftrio udah života” i „1100 kilometara za 1100 terapija” prerasle su u prave pokrete koji imaju niz dodirnih točaka. Pomoću njih obični su ljudi izazvali prevladavajući status quo i pobijedili, promijenili brojne života na bolje te postavili presedan za buduće ponašanje vladajućih prema zahtjevima najranjivijih skupina našeg društva.
U artikuliranju njihovih interesa komunikacijske vještine i strategija odigrale su centralnu ulogu, a o tome kako im je to pošlo za rukom, iz prve ruke ispričat će nam izvršni direktor višestruko nagrađivane agencije CTA komunikacije, Gordan Turković.
Kako nemoguće učiniti mogućim: komunikacijske kampanje koje mijenjaju živote
U protekle tri godine, hrvatskim medijskim prostorom snažno je odjeknulo nekoliko kampanja koje su mobilizirale širu javnost, koje su prerasle u prave pokrete koji imaju niz dodirnih točaka.
Pomoću njih obični su ljudi izazvali prevladavajući status quo i pobijedili, promijenili brojne života na bolje te postavili presedan za buduće ponašanje vladajućih prema zahtjevima najranjivijih skupina našeg društva.
U artikuliranju njihovih interesa komunikacijske vještine i strategija odigrale su centralnu ulogu, a o tome kako im je to pošlo za rukom, iz prve ruke ispričat će nam izvršni direktor višestruko nagrađivane agencije CTA komunikacije, Gordan Turković.