Dubravka Sinčić Ćorić

Profesorica marketinga, Ekonomski fakultet u Zagrebu Dubravka Sinčić Ćorić

Redovita je profesorica na Katedri za marketing Ekonomskoga fakulteta u Zagrebu, gdje izvodi nastavu iz kolegija Upravljanje marketingom, Marketing poslovnih tržišta i Odlučivanje u marketingu.

Na poslijediplomskim studijima predaje i Lobiranje. Voditeljica je specijalističkoga poslijediplomskog studija Marketing poslovnih (B2B) tržišta.

 

Članica je međunarodne udruge za marketing EMAC, hrvatske udruge za marketing CROMAR i potpredsjednica Hrvatskog društva lobista (HDL). Neprekidno objavljuje znanstvene i stručne radove iz područja marketinga, lobiranja i poslovnog upravljanja te gostuje na međunarodnim i domaćim znanstvenim skupovima.

 

Sudjeluje kao voditelj i/ili istraživač u istraživačkim projektima Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Sveučilišta u Zagrebu, Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta te Europske unije (Obzor 2020.).

Employer branding - who´s in charge?

Danas se svi bave employer brandingom. No, „pravim“ employer brandingom se zapravo ne bavi gotovo nitko.

Privlačenje i zadržavanje najboljih zaposlenika sve je teže. Uspješne organizacije znaju da je ulaganje u marku poslodavca nužno. No često je to ulaganje samo deklarativno.

 

Marka poslodavca dio je interne kulture organizacije i ovisi o tome na koji način zaposlenici doživljavaju i prenose vrijednost marke unutar i van organizacije. Upravljanje ljudskim potencijalima, marketing i korporativne komunikacije svojataju područje.

 

Tri profesorice (upravljanja ljudskim potencijalima, marketinga i korporativnih komunikacija) govorit će o tome što je employer branding i kome zapravo pripada. I kako s riječi prijeći na djela.