Ana Tkalac Verčič

Profesorica korporativnih komunikacija, Ekonomski fakultet u Zagrebu Ana Tkalac Verčič

Redovita je profesorica u trajnom zvanju na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Bivša je Fulbrightova stipendistica. Nositeljica je kolegija Marketinška komunikacija, Odnosi s javnošću i Oglašavanje.

Dobitnica je raznih nagrada i priznanja poput nagrade „Mijo Mirković”, PRIDE, ProPR i GrandPrixa za razvoj struke odnosa s javnošću.

 

Članica je programskih odbora (BledCom), znanstvenih odbora (International Conference on Contemporary Marketing Issues) i uredništava međunarodnih znanstvenih časopisa (Public Relations Review, Journal of Public Relations Research, International Journal of Strategic Communications).

 

Koautorica je i urednica nekoliko knjiga poput Odnosa s medijima, Public relations metrics: research and evaluation i sveučilišnoga udžbenika Odnosi s javnošću. Autorica je više od 50 znanstvenih članaka. Predsjednica je Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Employer branding - who´s in charge?

Danas se svi bave employer brandingom. No, „pravim“ employer brandingom se zapravo ne bavi gotovo nitko.

Privlačenje i zadržavanje najboljih zaposlenika sve je teže. Uspješne organizacije znaju da je ulaganje u marku poslodavca nužno. No često je to ulaganje samo deklarativno.

 

Marka poslodavca dio je interne kulture organizacije i ovisi o tome na koji način zaposlenici doživljavaju i prenose vrijednost marke unutar i van organizacije. Upravljanje ljudskim potencijalima, marketing i korporativne komunikacije svojataju područje.

 

Tri profesorice (upravljanja ljudskim potencijalima, marketinga i korporativnih komunikacija) govorit će o tome što je employer branding i kome zapravo pripada. I kako s riječi prijeći na djela.