Može li javno zagovaranje rodne ravnopravnosti povećati utjecaj PR-a u kompanijama?

Može li javno zagovaranje rodne ravnopravnosti povećati utjecaj PR-a u kompanijama?

Jedno od ključnih pitanja stručnjaka za odnose s javnošću je pitanje koliki utjecaj zapravo imaju kod donošenja ključnih operativnih i strateških odluka u organizacijama.

To bi se pitanje moglo promatrati i kroz kontekst rodne ravnopravnosti, budući da brojna istraživanja ukazuju da muškarci imaju nadvladavajući utjecaj, posljedično i veću moć kada je riječ o upravljanju u organizacijama.

 

U skladu s tom tezom na ovom panelu otvaramo diskusiju o rodnoj ravnopravnosti kao strateški važnom pitanju industrije OSJ u kojoj žene predstavljaju više od 70 posto svih stručnjaka.

 

Cilj diskusije je pomoći odgovoriti na pitanje treba li rodna ravnopravnost postati javno pitanje koje bi naša industrija trebala zagovarati i tako pomoći stručnjakinjama u odnosima s javnošću u borbi s onemogućavanjem napredovanja na više hijerarhijske razine, nižim plaćama, nedostatkom podrške zaposlenika u organizaciji, nedovoljnim utjecajem u organizaciji, ili uključivanjem u poslovne mreže.

PANELISTI: Ana Stojić Deban (Zagrebački Holding), Nataša Novaković (Povjerenstvo za odlučivanje o sukobu interesa), Ivana Radačić (Institut društvenih znanosti Ivo Pilar), Ana Gruden (časopis Zaposlena)

MODERATOR: Nina Išek Međugorac, HT